Darbo aprašymas
Užtikrinti aukštą viešbučio registratūros paslaugų bei svečių aptarnavimo kokybę;
Tvarkyti grupių, pavienių svečių rezervacijas bei visus su tuo susijusius dokumentus;
Tvarkyti kainų lygius internetiniuose kanaluose, teikti siūlymus kainodarai;
Vadovauti registratūros personalui, kuruoti kambarinių vadovės darbo veiklą;
Ruošti ir teikti savalaikes ir tikslias registratūros veiklos ataskaitas;
Laikytis bei užtikrinti registratūros darbuotojų NH standartų laikymąsi.
Tvarkyti grupių, pavienių svečių rezervacijas bei visus su tuo susijusius dokumentus;
Tvarkyti kainų lygius internetiniuose kanaluose, teikti siūlymus kainodarai;
Vadovauti registratūros personalui, kuruoti kambarinių vadovės darbo veiklą;
Ruošti ir teikti savalaikes ir tikslias registratūros veiklos ataskaitas;
Laikytis bei užtikrinti registratūros darbuotojų NH standartų laikymąsi.
Reikalavimai
Patirtis apgyvendinimo srityje;
Aukštas asmeninės atsakomybės lygis;
Lyderio savybės, gebėjimas vadovauti komandai;
Lankstumas ir greita orientacija, sugebėjimas spręsti keblias situacijas;
Aukštasis išsilavinimas;
Geros anglų, rusų ir lietuvių kalbų žinios.
Aukštas asmeninės atsakomybės lygis;
Lyderio savybės, gebėjimas vadovauti komandai;
Lankstumas ir greita orientacija, sugebėjimas spręsti keblias situacijas;
Aukštasis išsilavinimas;
Geros anglų, rusų ir lietuvių kalbų žinios.
Įmonė siūlo
Tobulėjimo galimybes;
Draugišką ir dinamišką, jauną kolektyvą;
Laiku mokamą atlyginimą, visas socialines garantijas ir darbo priemones.
Draugišką ir dinamišką, jauną kolektyvą;
Laiku mokamą atlyginimą, visas socialines garantijas ir darbo priemones.