Darbo aprašymas
• eksploatavimo nutraukimo korporatyvinių, veiklos rūšių ir projektų rizikų analizė ir reagavimo į rizikas planavimas;
• sisteminė rizikų stebėsena, koreguojančių priemonių įvykdymo kontrolė ir rizikų valdymo būklės ataskaitų rengimas;
• kompiuterinių rizikų valdymo programų diegimo ir eksploatavimo koordinavimas bei administravimas;
• dokumentų, nustatančių eksploatavimo nutraukimo korporatyvinių, veiklos rūšių ir projektų rizikų valdymo sistemos reikalavimus, rengimas.
• sisteminė rizikų stebėsena, koreguojančių priemonių įvykdymo kontrolė ir rizikų valdymo būklės ataskaitų rengimas;
• kompiuterinių rizikų valdymo programų diegimo ir eksploatavimo koordinavimas bei administravimas;
• dokumentų, nustatančių eksploatavimo nutraukimo korporatyvinių, veiklos rūšių ir projektų rizikų valdymo sistemos reikalavimus, rengimas.
Reikalavimai
• aukštasis techninis, ekonominis ar verslo vadybos srities išsilavinimas;
• 2 metų darbo patirtis vidaus ar išorės audito, kontrolės, finansų valdymo, veiklos planavimo, procesų analizės ir vertinimo darbo patirtis energetikos, technikos, ekonomikos, vadybos, informacinių technologijų srityje;
• labai geros lietuvių, anglų ir rusų kalbų žinios;
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programos, Internet Explorer, Outlook);
• gebėjimas kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei teikti pagrįstas išvadas;
• atsakingumas, organizuotumas, atidumas, iniciatyvumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas ir darbo komandoje įgūdžiai.
Privalumai:
• darbo patirtis planavimo srityje, naudojant PRIMAVERA arba MS PROJECT programas;
• darbo patirtis rizikų valdymo srityje;
• įmonės struktūros, vykstančių procesų bei vykdomų projektų išmanymas.
• 2 metų darbo patirtis vidaus ar išorės audito, kontrolės, finansų valdymo, veiklos planavimo, procesų analizės ir vertinimo darbo patirtis energetikos, technikos, ekonomikos, vadybos, informacinių technologijų srityje;
• labai geros lietuvių, anglų ir rusų kalbų žinios;
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programos, Internet Explorer, Outlook);
• gebėjimas kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei teikti pagrįstas išvadas;
• atsakingumas, organizuotumas, atidumas, iniciatyvumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas ir darbo komandoje įgūdžiai.
Privalumai:
• darbo patirtis planavimo srityje, naudojant PRIMAVERA arba MS PROJECT programas;
• darbo patirtis rizikų valdymo srityje;
• įmonės struktūros, vykstančių procesų bei vykdomų projektų išmanymas.
Įmonė siūlo
• neterminuotą darbo sutartį;
• dinamišką darbą didelėje įmonėje ir geras darbo sąlygas.
• dinamišką darbą didelėje įmonėje ir geras darbo sąlygas.