- Įmonės dokumentacijos tvarkymas ir administravimas pagal dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- klientų informavimas, informacijos teikimas telefonu ir elektroniniu paštu;
- pagalba klientams ir jų atstovams sprendžiant iškilusias problemas, bendrų komandos tikslų įgyvendinimas;
- personalo dokumentų administravimas;
- sutarčių su klientais rengimas bei jų vykdymo kontrolė; sutarčių duomenų bazės pildymas;
- kitas administracinio pobūdžio darbas susijęs su įmonės veikla.
Reikalavimai
- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- panašaus darbo patirtis biuro administravimo;
- puikus kompiuterinis raštingumas (MS Office paketas);
- puikios anglų ir rusų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
- bendravimo ir organizaciniai gebėjimai, atsakingumas, iniciatyvumas, atkaklumas.
Įmonė siūlo
- įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą patikimoje ir stabilioje organizacijoje;
- visas socialines garantijas;
- patrauklų atlyginimą ir nuo jūsų gebėjimų bei darbo rezultatų priklausančius priedus;
- draugišką kolektyvą ir malonią darbo aplinką.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.