Mūsų klientė - apskaitos ir finansų konsultavimo įmonė, daugiau nei 15 m. sėkmingai teikianti paslaugas Lietuvos rinkoje. Turite patirties įvairių sričių - paslaugų, prekybos, gamybos įmonių ir kitokių organizacijų - apskaitos tvarkyme? Tuomet šis pasiūlymas kaip tik Jums. Jei norite prisijungti prie šiuolaikiškai valdomos, stiprios įmonės sėkmės, kviečiame kandidatuoti jau dabar. Darbo pobūdis:
Priskirtų įmonių buhalterinės apskaitos vedimas;
Apskaitos likučių derinimas;
Konsultacijos įvairiais buhalterinės apskaitos klausimais;
Kitų pavestų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
Kokios savybės ir patirtis būtina?
Buhalterės (-io) darbo patirtis;
Darbo įgūdžiai su apskaitos programomis B1 - didelis privalumas;
LR buhalterinės apskaitos įstatymo, norminių aktų ir verslo apskaitos standartų išmanymas;
Supratingą įmonės požiūrį į darbuotoją - kurti ir ugdyti ilgalaikius santykius.
Verta kandidatuoti, nes šiame darbe kolegos nuoširdžiai padės kuo sklandžiau įsilieti į darbinę veiklą, supažindins su įmonėmis, jų specifika ir kitais darbais. Taip pat įmonė siūlo patogiai įrengtas darbo vietas, aiškią darbo užmokesčio sistemą ir profesinius mokymus. Mėnesinis atlyginimas (neto): nuo 950 eur. bazinė dalis, kuri priklauso nuo turimos kvalifikacijos + priedai nuo darbo rezultatų Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai el. paštu: job.fogk5 eta soprana.recruitee.com . Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.