Darbo aprašymas
- Pirminių dokumentų (pardavimų, banko išrašų) apskaita;
- Pirkėjų skolos;
- Darbas su E-sąskaita;
- Personalo administravimo procesų koordinavimas (atostogų grafikų sudarymas ir kontrolė, darbo laiko apskaitos dokumentų tvarkymas, periodinis darbuotojų instruktavimas, periodinis sveikatos tikrinimas, pažymos ir pan.).
- Pirkėjų skolos;
- Darbas su E-sąskaita;
- Personalo administravimo procesų koordinavimas (atostogų grafikų sudarymas ir kontrolė, darbo laiko apskaitos dokumentų tvarkymas, periodinis darbuotojų instruktavimas, periodinis sveikatos tikrinimas, pažymos ir pan.).
Reikalavimai
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas buhalterijos, apskaitos ar finansų srityje;
- Analogiško darbo patirtis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas);
- Darbas su buhalterinėmis programomis (“ECount”, “Rivile” – būtų privalumas);
- Darbo kodekso žinojimas ir taikymas praktikoje;
- Asmeninės savybės: analitinis mąstymas, atidumas, kruopštumas, gebėjimas savarankiškai organizuotis darbą, užduočių atlikimas laiku, komunikabilumas.
- Analogiško darbo patirtis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas);
- Darbas su buhalterinėmis programomis (“ECount”, “Rivile” – būtų privalumas);
- Darbo kodekso žinojimas ir taikymas praktikoje;
- Asmeninės savybės: analitinis mąstymas, atidumas, kruopštumas, gebėjimas savarankiškai organizuotis darbą, užduočių atlikimas laiku, komunikabilumas.
Įmonė siūlo
- Atsakingą ir įdomų darbą perspektyvioje bei dinamiškoje kompanijoje;
- Draugišką aplinką ir kolektyvą;
- Mokymus;
- Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą bei socialines garantijas.
- Draugišką aplinką ir kolektyvą;
- Mokymus;
- Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą bei socialines garantijas.