Darbo aprašymas
- Bendrauti su esamais ir naujais klientais;
- Koordinuoti produkcijos užsakymo procesą, administruoti pardavimo bei pervežimo dokumentus (specifikacijos, muitinės dokumentai ir pan.);
- Administruoti produktų pavyzdžius klientams;
- Ruošti pardavimų ataskaitas;
- Tvarkyti administracinės veiklos užduotis;
- Koordinuoti produkcijos užsakymo procesą, administruoti pardavimo bei pervežimo dokumentus (specifikacijos, muitinės dokumentai ir pan.);
- Administruoti produktų pavyzdžius klientams;
- Ruošti pardavimų ataskaitas;
- Tvarkyti administracinės veiklos užduotis;
Reikalavimai
Atsakingumas, savarankiškumas, iniciatyvumas;
Būtinas puikus anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu;
Kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas).
Įmonė siūlo
Galimybę mokytis ir augti, dirbant sparčiai augančioje įmonėje, tobulinti veiklos įgūdžius tarptautinėse rinkose.