Darbo aprašymas
Įmonės klientų aptarnavimas: konsultacijos apie gaminius, paslaugas; užsakymų registravimas, transporto užsakymas, informacijos teikimas klientams, problemų sprendimas ir kt.
Reikalavimai
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• Labai geras danų kalbos mokėjimas;
• Klientų aptarnavimo darbo patirtis;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Puikūs bendravimo įgūdžiai, probleminių situacijų valdymo įgūdžiai;
• Komunikabilumas, lankstumas, atkaklumas, punktualumas, greita orientacija.
• Labai geras danų kalbos mokėjimas;
• Klientų aptarnavimo darbo patirtis;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Puikūs bendravimo įgūdžiai, probleminių situacijų valdymo įgūdžiai;
• Komunikabilumas, lankstumas, atkaklumas, punktualumas, greita orientacija.
Įmonė siūlo
Savarankišką, atsakingą darbą, profesinio tobulėjimo galimybes.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 269 10 76.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 269 10 76.
Kontaktinis asmuo: Rasa.