• Įmonės veiklos dokumentų rengimas, koordinavimas ir korespondencijos tvarkymas;
• Sutarčių peržiūrėjimas ir koregavimas;
• Bendravimas su įmonės klientais;
• Prezentacijų, apžvalgų ir rinkos tyrimų rengimas, renginių organizavimas;
• Biuro priežiūra ir administravimas;
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Patirtis administravime- nuo 2 metų;
• Noras tobulėti, kruopštumas, atsakingumas, inovatyvumas;
• Labai geri kompiuteriu įgūdžiai (MS Office“);
• Anglų kalbos mokėjimas;
• Administracinio darbo patirtis.
Įmonė siūlo
• Karjeros ir tobulėjimo galimybes;
• Įdomų darbą su galimybe įgyti patirties iš kolegų – savo srities profesionalų;
• Jaunatvišką ir draugišką kolektyvą.
Lauksime Jūsų CV, bei motyvacinio laiško.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.