Klientų kreipinių telefonu, internetu ir el. paštu valdymas: registravimas, klasifikavimas, sprendimas;
Pagalbos teikimas IS naudotojams nuotoliniu būdu;
Sudėtingų problemų perdavimas atitinkamiems specialistams (administratoriams, programuotojams ir pan.);
Mokomųjų instrukcijų ruošimas lietuvių kalba;
IS naudotojų mokymai ir konsultacijos klientų darbo vietose;
Informacinės sistemos konfigūravimas ir aptarnavimas.
Reikalavimai
Aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas (fizinių, technologijų ar biomedicinos srities išsilavinimas būtų privalumas);
Noras ir motyvacija dirbti ir bendrauti su klientais;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Vairuotojo teisės ir automobilis;
Komunikabilumas, organizuotumas ir atsakingumas;
Lietuvių kalba (puikiai), anglų kalba (suprasti), rusų kalba (privalumas).
Naudingi įgūdžiai:
Informacinių sistemų diegimo ir/ar naudotojų mokymo / konsultavimo patirtis būtų privalumas;
Patirtis sveikatos sektoriuje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje įmonėje (darbas Kaune);
Pradinius ir tęstinius mokymus, galimybę toliau tobulėti bei realizuoti savo ambicijas;
Pilną darbo krūvį;
Stabilų atlyginimą priklausantį nuo turimos patirties ir įgytos kvalifikacijos;
Numatomas 3 mėnesių bandomasis laikotarpis.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.