Darbo aprašymas
- Būsite atsakingi už pirminių apskaitos dokumentų tvarkymą ir įvedimą į apskaitos sistemą;
- Būsite atsakingi už gaunamas sąskaitas, mokėjimus ir banko ataskaitų tvarkymą;
- Atliksite kasdienes sąskaitų apmokėjimo procedūras, jog mokėjimai vyktų sklandžiai ir laiku;
- Taip pat vykdysite kitas pavests užduotis, susijusias su apskaita;
- Dalyvausite susijusių procesų tobulinime.
Reikalavimai
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (apskaitos, ekonomikos, finansų srityje);
- Sklandi rašytinė ir sakytinė anglų kalba;
- Buhalterinės apskaitos žinios;
- Puikūs darbo įgūdžiai Microsoft Office programomis;
- Kruopštumas, atsakingumas bei analitinis mąstymas.
Privalumas:
- Praktinio darbo patirtis apskaitos srityje,
- Patirtis dirbant programa SAP.