Padalinys/sritis: Komercijos departamentas, Pardavimų telefonu skyrius
Darbo pobūdis
•Klientų aptarnavimas telefonu bei informacijos apie įmonės teikiamas paslaugas suteikimas, el. užklausų atsakinėjimas;
•Aktyvūs pardavimai telefonu esamiems klientams;
•Iškeltų pardavimo tikslų siekimas;
•Ryšių su klientais palaikymas.
Reikalavimai
•Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas vadybos ar verslo administravimo srityje;
•Orientacija į rezultatą;
•Geri derybų ir bendravimo įgūdžiai;
•Savarankiškumas ir gebėjimas planuoti savo darbo laiką;
•Rusų ir anglų kalbos žinios.
Privalumai
•Aktyvių pardavimų ar pardavimo telefonu patirtis.
Įmonė siūlo
•Fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį;
•Tarptautinės įmonės socialines garantijas;
•Karjeros galimybes;
•Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
•Kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Jaunesnysis (-ioji) pardavimo telefonu vadybininkas (-ė)“ siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.