•Vartotojų skambučių priėmimas;
•Incidentų registravimas ir spendimas;
•Komunikacija tarp suinteresuotų šalių;
•Infrastruktūros bei procesų dokumentavimas;
•Sistemų būsenos stebėjimas.
Reikalavimai
•Ne žemesnis nei aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas tiksliųjų mokslų srityje;
•Darbo patirtis diegiant , aptarnaujant, administruojant techninę ir programinę įrangą būtų privalumas;
•Geros anglų ir rusų kalbų žinios;
•Microsoft Windows Operacinių sistemų, Microsoft Office programų paketo, kompiuterinės technikos pagrindai.
•MS Dynamics Nav žinios - privalumas.
•MS System Center produktų žinios - privalumas.
•MS SharePoint žinios - privalumas.
•Oficialūs Microsoft mokymai (MOC) - privalumas.
•Noras tobulėti ir mokytis.
Įmonė siūlo
•Įdomų ir atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje;
•Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
•Socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.