Klientų aptarnavimo administratorė (-ius) yra atsakinga (-as) už vidinių dokumentų ruošimą ir administravimą (sąskaitos, apmokėjimai, kasos operacijos). Darbas buhalterine programa;
Kitos įmonės dokumentacijos administravimas;
Informavimas apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes bei aptarnavimo tvarką;
Pagalba centriniam biurui papildomos dokumentacijos administravimo srityje.
Reikalavimai
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis).
Aukštasis arba aukštesnysis, koleginis išsilavinimas administravimo srityje.
Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti.
Administratorės (-iaus) darbo patirtis medicinines paslaugas teikiančioje įmonėje (odontologijos, akių ir t.t.) - privalumas;
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybę;
Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.