• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo administravimo klausimais;
• Informacijos teikimas klientams telefonu, elektroniniu paštu;
• Aktyvus pardavimų telefonu vykdymas;
• Draudimo sutarčių sudarymas ir administravimas;
• Bendravimas su naujais klientais ir esamų klientų palaikymas;
• Kompleksinių pardavimų vykdymas esamiems klientams;
• Nustatytų tikslų įgyvendinimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Gebėjimas užmegzti ir palaikyti profesinį bendravimą telefonu;
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Iniciatyvumas ir kūrybiškumas;
• Noras mokytis ir tobulėti;
• Gebėjimas greitai įsisavinti informaciją ir ją naudoti;
• Geros lietuvių, rusų arba anglų kalbų žinios;
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas).
Įmonė siūlo
• Dinamišką darbą, kai kiekviena diena atneša naujos patirties;
• Papildomą skatinimą už pasiektus tikslus;
• Nuolatinius mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę
realizuoti savo ambicijas;
• Galimybę augti keičiant kvalifikacijos kategoriją bei siekti karjeros įmonės viduje;
• Visas efektyviam darbui reikalingas darbo priemones;
• Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą dalyvaujant skyriaus bei įmonės veikloje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.