• tiesioginis klientų/pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
• profesionalus konsultavimas – informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
• pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
• skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
• dokumentų administravimas;
• rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
• aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
Reikalavimai
labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
• patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu;
• geri darbo „Microsoft Office“ įgūdžiai;
• geros anglų ir rusų kalbos žinios;
• aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
• gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
• pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.
Įmonė siūlo
• puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
• galimybę tobulėti;
• laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
• tik darbuotojams skirtas ženklias įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
• darbą komandoje, kurioje vertinama iniciatyva.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.