• Įmonės el. pašto administravimas.
• Įeinančių skambučių administravimas.
• Atsakinėjimas į klientų skundus tiek žodžiu, tiek raštu.
• Tiesioginio vadovo užduočių vykdymas.
Reikalavimai
• Puikūs bendravimo įgūdžiai ir atsakingas požiūris į darbą.
• Mokėjimas išlikti ramiu ir dalykišku bendraujant su ne visada patenkintais klientais.
• Gebėjimas organizuoti savo darbo laiką ir noras tobulėti.
• Pageidautina aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas.
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Office.
• Komunikabilumas, kruopštumas, atidumas, orientacija į rezultatus.
Naudingi įgūdžiai
• Patirtis klientų aptarnavimų ir pardavimų srityje.
• Geras anglų/rusų kalbos mokėjimas, (raštu ir žodžiu).
Įmonė siūlo
• Visas socialines garantijas.
• Lankstų grafiką.
• Atlyginimą priklausantį nuo darbo rezultatų.
• Įdomų ir atsakingą darbą.
• Puikią darbo aplinką.
Papildoma informacija apie darbą:Darbo laikas: 4 val./per dieną. 0,5 etato.
Atlyginimas: nuo 500 Lt (prieš mokesčius).
Darbo vieta: Kaunas.
Daugiau apie mus – www.mttc.lt
Siunčiant CV prašome nurodyti į kokias pareigas pretenduojate.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.