RESURSO klientė– moderni, tarptautinė klientų aptarnavimo įmonė, teikianti įvairias komunikacines paslaugas vidutinėms ir didelėms daugelio šalių korporacijoms.Įmonė turi du padalinius Lietuvoje – Vilniuje ir Kaune ir nuolatos ieško perspektyvių darbuotojų.
Laisvai bendrauji anglų bei norvegų kalbomis? Esi motyvuotas padėti žmonėms ir mėgsti bendrauti? Sugebi greitai reaguoti ir veikti?
Jei TAIP šis darbo pasiūlymas Tau!
Darbo pobūdis:
Įeinančių skambučių priėmimas, bendravimas su įmonės klientais bei jų atstovavimas.
Efektyvus įmonės klientų aptarnavimas (reikalingos informacijos suteikimas, pagalba klientams sprendžiant problemines situacijas ir pan.)
Dalyvavimas įmonės arba jų klientų organizuojamuose mokymuose, siekiant tobulinti profesinę veiklą.
Reikalavimai
Gera anglų kalba (ne žemesnis nei B2 lygis) ;
Geri norvegų k. kalbiniai įgūdžiai (ne žemesnis nei B2 lygis) ;
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Sugebėjimas greitai reaguoti ir veikti.
Įmonė siūlo
Lankstų darbo grafiką;
Kvalifikacinius mokymus bei komandiruotes į užsienį;
Nuolaidas įmonės darbuotojams (sporto klubuose, restoranuose ir t.t.);
Darbą draugiškame kolektyve.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.