- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje;
- paslaugų pardavimas esamiems ir besidomintiems klientams.
Reikalavimai
- ne mažiau nei 3 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje
(patirtis finansų sektoriuje būtų privalumas);
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~ 380 simbolių per minutę būtų privalumas);
- anglų bei rusų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
- lankstų slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- gyvybės ir sveikatos draudimą;
- jauną ir linksmą komandą, reguliarias pramogas su kolektyvu :)
Kita informacija
Jei atitinki reikalavimus ir nekantrauji įsilieti į mūsų kolektyvą, prašome atsiųsti savo CV.
Informuosime tik atrinktus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.