Mes tikimės, jog lengvai atliksi šias užduotis:
• klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu bei gyvai biure, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• išmaniosios televizijos, interneto ir kitų paslaugų pardavimas;
• esamų klientų sutarčių pratęsimas;
• informacijos teikimas klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
• sutarčių ir kitų dokumentų parengimas;
• kiti pavieniai ir nuolatiniai darbai, susiję su klientų aptarnavimu ir paslaugų pardavimais;
• darbo laikas: I-V 9.00-18.00
Reikalavimai
• rusų kalba žodžiu - būtina;
• taisyklinga lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
• klientų aptarnavimo ir pardavimų patirtis;
• aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas;
• darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• organizuotumas, iniciatyvumas, pareigingumas, atsakingumas;
• patirtis televizijos ir interneto paslaugų srityje - didelis privalumas.
Įmonė siūlo
• tobulėjimo ir karjeros galimybes;
• perspektyvų darbą sparčiai augančioje įmonėje;
• jauną ir draugišką kolektyvą;
• saviraiškos galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.