Svarstai ką reiškia būti klientų aptarnavimo specialistu?
Susipažink su pagrindinėmis atsakomybėmis:
-Profesionalus klientų iš D. Britanijos, Airijos, Belgijos, Olandijos ir Švedijos aptarnavimas anglų kalba;
-Informacijos teikimas telefonu;
-Siuntų registravimas;
-Aktyvus reagavimas į klientų poreikius.
Jei esi pasiruošęs koordinuoti siuntų procesus, prisijunk prie mūsų!
Darbo pradžia liepos 31 dieną.
Reikalavimai
Jei tu:
- puikiai žinai anglų kalbą ( C1 lygis) ;
- pasižymi greita orientacija;
- turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
- esi imlus ir atidus detalėms;
- trykšti entuziazmu ir nori augti kartu su tarptautine kompanija!
Įmonė siūlo
Tau siūlome:
- vertingą klientų aptarnavimo aptarnavimo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
- 2 savaičių intensyvų pradinių mokymų ciklą bei kvalifikacijos kėlimo mokymus;
- lankstų grafiką bei galimybę dirbti pilnu arba ne pilnu etatu (0,75);
- motyvuojantį ir nuo rezultatų didėjantį atlyginimą;
- jaunatviškų ir pozityvių kolegų kompaniją!
Kita informacija: informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.