Darbo aprašymas
- Atsakyti į prekybos tinklų technines užklausas, gautas per Asist ar panašią sistemą. Rinkti informaciją apie gedimo požymius, priežastis ir sprendimus duomenų bazei.
- Užtikrinti, kad pagrindinės aptarnavimo problemos būtų tinkamai perduotos, pasiektų atsakingą specialistą ir būtų įtrauktos į produkto tobulinimo procesą per Asist sistemą.
- Teikti techninę pagalbą aptarnavimo zonų vadovams.
- Registruoti visas pardavėjų ar klientų nurodomas produktų technines problemas, kad techninė pagalba galėtų jas išspręsti laiku.
- Prireikus lankyti klientus bei pardavėjus ir vertinti technines problemas bei sprendimų patikimumą.
- Derinti veiklą su kitais techninės pagalbos specialistų komandos nariais, koordinuoti vizitų tvarkaraštį, mokymus, prireikus padėti kitoms rinkoms.
- Užtikrinti, kad apie visas svarbias rinkoje iškylančias technines problemas būtų surenkami reikalingi duomenys.
Reikalavimai
- Techninis ar transporto srities išsilavinimas.
- Praktinės techninės žinios apie komercines transporto priemones ir diagnostines sistemas.
- Puikios lietuvių bei anglų kalbų žinios.
- Gebėjimas dirbti komandoje bei geri klientų aptarnavimo įgūdžiai.
- Pakankamas kompiuterinis raštingumas ir gebėjimas naudotis MS Office įrankiais.
- Galimybė dirbti neįprastu laiku (pavyzdžiui, prireikus – vakarais ar savaitgaliais).
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
- Labai įdomų darbą lyderiaujančioje kompanijoje
- Puikią, palaikančią komandą.
- Konkurencingą, nuo įgūdžių ir patirties priklausantį atlyginimą.
- Apmokamą maitinimą.
- Galimybę tobulėti.
CV PRAŠOME SIŲSTI ANGLŲ KALBA.