•marketingo veiksmų B2B sektoriuje organizavimas, koordinavimas;
•lojalumo programų kūrimas bei vystymas;
•marketingo akcijų organizavimas, koordinavimas, rezultatų analizė;
•straipsnių rašymas, informacijos įmonės leidiniui ruošimas;
•seminarų klientams, kelionių bei kitų renginių organizavimas;
•marketinginės produkcijos užsakymas;
•ataskaitų partneriams bei tiekėjams rengimas;
•įmonės įvaizdžio formavimas.
Reikalavimai
•aukštasis išsilavinimas (rinkodara, verslo vadyba, komunikacija);
•ne mažesnė nei 2-jų metų rinkodaros patirtis ( FMCG, mažmeninės ar didmeninės prekybos sektoriuje, rinkodaros verslo klientams (B2B) srityje - būtų privalumas);
•patirtis rinkodaros ir internetinių rinkodaros projektų valdyme;
•darbo patirtis su tarptautinėmis rinkomis - privalumas;
•puikus kompiuterinis raštingumas;
•geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
•idėjų generavimas, kūrybiškumas, organizuotumas, komunikabilumas, o svarbiausia „thinking outside the box“.
Įmonė siūlo
•profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
•tarptautinę aplinką;
•draugišką kolektyvą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.