Tikrinimą balansų su tiekėjais (pvz., jei trūksta sąskaitos pas mus, kažkoks dokumentas liko nepasirašytas ar pan.).
Kredito kontrolę su klientais (darbas sistemoje plius bendravimas laiškais, pakartotinas sąskaitų persiuntimas ir pan.).
Darbą su pretenzijomis iš klientų pagal procesą, bendravimą su klientu/tiekėju/draudimu.
Sutarčių su tiekėjais, užsakymų derinimą (peržiūrėti prieš pasirašant sutartis – pvz., kokios numatytos atsakomybės, rizikos, atidėjimas).
Mažų siuntų siuntimą, pakavimą (iš biuro siunčiamos nedidelės siuntos, kurias reikėtų supakuoti, paruošti siuntimui, nuvežti į paštą).
Kartais padėti atrinkti/surasti naujus tiekėjus (kreiptis tarptautinėje duomenų bazėje esančiais kontaktais, suvesti juos į vidinę bazę, kad kolegos lengvai pasiektų).
Info el. pašto tikrinimą ir atsakymų teikimą klientams bei partneriams, kas susiję su sąskaitų apmokėjimais ir kita informacija, kuri žinoma; (laiškų paskirstymą kolegoms, kai klausimas reikalauja daugiau žinių).
Kiti smulkūs darbai, padedant logistikos skyriui ar vadovui.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Jūs:
Lengvai kalbate ir rašote rusų kalba. Jeigu rusų kalba yra Jūsų gimtoji – didelis privalumas!
Mokate anglų kalbą.
Turite darbo logistikos srityje patirties.
Esate kruopštus (-i). Tai labai svarbu, nes darbas susijęs su skaičiais, sąskaitomis ir pan.
Esate darbštus (-i) ir norite dirbti tokių pačių žmonių kolektyve.
Įmonė siūlo
Darbą su jaunatvišku, atkakliu kolektyvu.
Vadovo ir kolegų 100% palaikymą bet kokiu klausimu.
Darbą dinamiškoje įmonėje.
Darbo vietą Žvėryne su galimybe dirbti nuotoliniu būdu (9-17 val.).
Jeigu komanda pasiekia rezultatus, peržiūrimi atlyginimai – visi dirba kartu tam, kad užsidirbtų tiek, kiek norisi.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.