Mūsų klientė – tarptautinis bankas , teikiantis inovatyvias finansines paslaugas bei produktus. Įmonėje dirba daugiau nei 1000 talentingiausių specialistų. Kviečiame prisijungti prie šio ambicingų tikslų siekiančio kolektyvo ir jus.
Kokios bus jūsų pagrindinės atsakomybės?
- banko produktų naudingumo ir jų poreikio klientams nustatymas,
- susitikimų organizavimas su potencialiais klientais,
- klientų finansinės būklės, mokumo, rizikų vertinimas ir ataskaitų rengimas bei pristatymas,
- banko produktų pardavimas esamiems ir naujiems juridiniams klientams,
- ryšių palaikymas su esamais klientais.
Reikalavimai
Ko iš jūsų tikimės?
- Gero anglų kalbos mokėjimo raštu ir žodžiu,
- Fnansinių produktų B2B pardavimų patirties ne mažiau 4 metų,
- Finansinio raštingumo, savarankiškumo.
Pardavimų patirtis banke arba kredito unijose bus jūsų privalumas.
Įmonė siūlo
- motyvuojantį darbo užmokestį ir reguliarus priedus už rezultatus,
- draugišką komandą, darbą su kompetentingais bei demokratiškais vadovais,
- tobulėjimą bei karjeros galimybes aukšto profesionalumo darbinėje aplinkoje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.