2022-07-29 11:26:48

Paslaugos techninio aptarnavimo specialistas(-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Mes kviečiame
- Dirbti komandoje, atsakingoje už klientams iškilusių techninių sutrikimų
identifikavimą bei sprendimą, bendraujant su klientais telefonu bei raštu;
- Kkontroliuoti numerio perkėlimo procesą;
- Prižiūrėti bei kontroliuoti telefonų garantinį aptarnavimą;
- Ooperatyviai spręsti nestandartines technines situacijas;
- Testuoti naujus produktus bei paslaugas.

Reikalavimai

- Aukštojo išsilavinimo (tiksliuosiuose moksluose, telekomunikacijose, IT ir pan.);
- Klientų aptarnavimo darbo patirties (IT, telekomunikacijų ar panašios srities);
- Gerų anglų kalbos žinių žodžiu ir raštu;
- Gebėjimo dirbti komandoje, puikių bendravimo įgūdžių;
- Analitinio mąstymo, greitos orientacijos ir operatyvumo.

Įmonė siūlo

- Konkurencingą atlyginimą ir socialines garantijas;
- Puikias darbo sąlygas draugiškoje ir profesionalioje komandoje;
- Darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
- Dideles tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
Savo CV ir motyvacinį laišką siųskite el.paštu su nuoroda laiško temos laukelyje „Paslaugos techninio aptarnavimo specialistas“.