Darbo aprašymas
Tu būsi atsakinga (-as) už personalo dokumentų, darbo sutarčių rengimą ir valdymą, darbą su migracija ir užimtumo tarnyba užsieniečių įdarbinimo klausimais, kasdienių darbuotojų problemų ir kt. klausimų sprendimą. Pirminis kontaktavimas su potencialiais klientais bus tavo papildoma atsakomybė.
Reikalavimai
Būtinos geros rusų kalbos žinios
Kaip privalumus vertinsime:
patirtį personalo ar administravimo srityje;
gebėjimą dirbti ir savarankiškai, ir komandoje;
kruopštumą ir atidumą;
gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius.
Kaip privalumus vertinsime:
patirtį personalo ar administravimo srityje;
gebėjimą dirbti ir savarankiškai, ir komandoje;
kruopštumą ir atidumą;
gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir nemonotonišką darbą sparčiai augančioje įmonėje, kompetenciją ir darbo rezultatus atitinkantį atlygį.