Darbo aprašymas
Kokios bus Tavo užduotys?
- Susipažinsi su klientų patirčių valdymo procesais;
- Prisidėsi prie klientų patirties gerinimo plano paruošimo;
- Susipažinsi su klientų pasitenkinimo tyrimais ir prisidėsi prie jų analizės;
- Padėsi pasiruošti klientų aptarnavimo standarto mokymams;
- Susipažinsi su klientų aptarnavimo kokybės vertinimo procesu;
- Prisidėsi prie darbo sąlygų gerinimo veiklų, nes patenkintas darbuotojas = patenkintas klientas.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
- Esi 2 – 4 kurso studentas;
- Moki dirbti savarankiškai, esi kūrybiškas, išradingas, o iššūkiai Tau suteikia energijos;
- Pasižymi puikiais komunikavimo, laiko planavimo bei darbų prioretizavimo įgūdžiais;
- Domiesi klientų aptarnavimo, pardavimų, organizacijos vystymo sritimis.
Tau siūlome:
- Įdomų, dinamišką, pilną iššūkių praktiką draugiškoje ir veržlioje komandoje didelėje įmonėje;
- Galimybę derinti praktiką su studijomis;
- Galimybę tobulėti ir įgauti profesinius įgūdžius patikimoje ir perspektyvioje organizacijoje.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.