Darbo aprašymas
· Veiklos procesų analizė, kūrimas ir nuolatinis tobulinimas;
· Veiklos procesų informacijos dokumentavimas, procesų modeliavimas, rodiklių nustatymas;
· Darbuotojų konsultavimas procesų analizės ir valdymo klausimais, siekiant užtikrinti sėkmingą procesų įgyvendinimą ir veikimą;
· Veiklos procesų analizę ir valdymą reglamentuojančių dokumentų rengimas, suderinimas, jų naudojimo kontrolė;
· Dalyvavimas įgyvendinant įvairius vidinius projektus.
· Veiklos procesų informacijos dokumentavimas, procesų modeliavimas, rodiklių nustatymas;
· Darbuotojų konsultavimas procesų analizės ir valdymo klausimais, siekiant užtikrinti sėkmingą procesų įgyvendinimą ir veikimą;
· Veiklos procesų analizę ir valdymą reglamentuojančių dokumentų rengimas, suderinimas, jų naudojimo kontrolė;
· Dalyvavimas įgyvendinant įvairius vidinius projektus.
Reikalavimai
· Aukštasis universitetinis išsilavinimas ( IT, matematikos, ekonomikos ar vadybos srityse);
· Ne mažesnė nei 2 metų patirtis dirbant su veiklos procesų analize, dokumentavimu, optimizavimu, matavimu;
· Darbo patirtis IT ar verslo konsultacijų įmonėse būtų privalumas;
· Veiklos procesų dokumentavimo standarto BPMN 2 išmanymas;
· Projektų valdymo metodinės žinios (PMBOK / Prince2 / kita);
· Rodiklių nustatymo ir matavimo metodinės žinios;
· Puikios anglų kalbos žinios;
· Darbo MS Office ir veiklos procesų dokumentavimo / modeliavimo programinė]e įranga (pvz., Bizagi, BonitaSoft, Cameo programomis) vartotojo įgūdžiai;
· Gebėjimas savarankiškai nustatyti tikslus ir organizuoti bendruomenę / komandą jų pasiekimui;
· Gebėjimas struktūrizuoti, sisteminti informaciją, ją tiksliai ir aiškiai pateikti auditorijai;
· Pozityvumas, aktyvumas, orientacija į rezultatą.
· Ne mažesnė nei 2 metų patirtis dirbant su veiklos procesų analize, dokumentavimu, optimizavimu, matavimu;
· Darbo patirtis IT ar verslo konsultacijų įmonėse būtų privalumas;
· Veiklos procesų dokumentavimo standarto BPMN 2 išmanymas;
· Projektų valdymo metodinės žinios (PMBOK / Prince2 / kita);
· Rodiklių nustatymo ir matavimo metodinės žinios;
· Puikios anglų kalbos žinios;
· Darbo MS Office ir veiklos procesų dokumentavimo / modeliavimo programinė]e įranga (pvz., Bizagi, BonitaSoft, Cameo programomis) vartotojo įgūdžiai;
· Gebėjimas savarankiškai nustatyti tikslus ir organizuoti bendruomenę / komandą jų pasiekimui;
· Gebėjimas struktūrizuoti, sisteminti informaciją, ją tiksliai ir aiškiai pateikti auditorijai;
· Pozityvumas, aktyvumas, orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
· Darbą savo srities profesionalų komandoje.
· Laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas;
· Tarptautinės karjeros galimybes.
· Privalumus perkant MAXIMA parduotuvėse.
· Laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas;
· Tarptautinės karjeros galimybes.
· Privalumus perkant MAXIMA parduotuvėse.