• Marketingo strategijos kūrimas, vystymas ir vykdymo kontrolė;
• Nuolatinis konkurencinės rinkos tyrimas: stebėjimas ir analizė;
• Marketinginio biudžeto sudarymas, vykdymo kontrolė, valdymas;
• Prekinio ženklo pozicionavimas;
• Marketingo kampanijų organizavimas ir išorinių marketingo paslaugų pirkimas ir koordinavimas (media kanalai, internetas, gamyba ir pan.);
• Pardavimų skatinimo, lojalumo programų kūrimas ir valdymas;
• Bedradarbiavimas su vidiniais, išoriniais ir užsienio partneriais;
• Marketingo projektų efektyvumo vertinimas.
Reikalavimai
• Baigtos studijos ir įgytas aukštasis išsilavinimas rinkodaros ar verslo vadybos srityje;
• Bendri rinkodaros organizavimo įgūdžiai, teorinės žinios ir ne trumpesnė kaip 2 metų praktinė darbo patirtis marketingo ar rinkodaros srityje;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, organizuotumas, labai geri derybiniai ir bendravimo įgūdžiai;
• Aukšta pasiekimų motyvacija, stipri orientacija į rezultatą;
• Puikus anglų, rusų kalbų mokėjimas raštu ir žodžiu.
Įmonė siūlo
• Dinamišką ir labai atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje;
• Naujus iššūkius, galimybę pritaikyti patirtį ir žinias, įgyti naujos patirties;
• Kompetencijas atitinkantį, motyvuojantį atlyginimą, visas socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.