Darbo aprašymas
Skyriaus, atsakingo už klientų techninį aptarnavimą ir palaikymą, operatyvų teisingos informacijos klientui suteikimą, incidentų registraciją ir pan. darbo organizavimas, kontrolė, KPI nustatymas;
Užklausų priėmimas, registravimas, skirstymas, jų stebėjimas ir kontrolė;
Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais, partneriais;
Dokumentų tvarkymas.
Užklausų priėmimas, registravimas, skirstymas, jų stebėjimas ir kontrolė;
Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais, partneriais;
Dokumentų tvarkymas.
Reikalavimai
Panašaus darbo patirtis;
Techninių apsaugos sistemų išmanymas;
Aukštasis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Darbštumas, atsakingumas, sugebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje;
Orientacija į rezultatą;
Vairuotojo pažymėjimas.
Techninių apsaugos sistemų išmanymas;
Aukštasis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Darbštumas, atsakingumas, sugebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje;
Orientacija į rezultatą;
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Patrauklų atlyginimą ir nuo darbo rezultatų priklausančius priedus;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Įdomų ir atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
Galimybę realizuoti savo žinias, patirtį ir idėjas;
Karjeros galimybes.
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Įdomų ir atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
Galimybę realizuoti savo žinias, patirtį ir idėjas;
Karjeros galimybes.