Planuoti, organizuoti ir kontroliuoti prekių tiekimo (pirkimų vykdymo) procesą, derinti pirkimo sąlygas su tiekėjais, administruoti sandėlio likučius ir pagal tai formuoti naujų prekių užsakymus, organizuoti jų pristatymą laiku, administruoti dokumentus, susijusius su prekių užsakymų judėjimu į sandėlį ir kt.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Panašaus darbo patirtis tiekimo / užsakymų koordinavimo srityje;
• Labai geras anglų kalbos mokėjimas (papildomai lenkų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
• Lankstumas, savarankiškumas, atsakingumas, motyvacija darbui;
• Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
• Profesinio augimo, tobulėjimo galimybes;
• Patrauklias darbo sąlygas;
• Darbą puikioje komandoje.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1000 - 1400 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (5) 269 1076.
Kontaktinis asmuo: Kristina.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.