Darbo aprašymas
Pastatų garantinio aptarnavimo organizavimas ir kontrolė;
Nuolatinis bendravimas su klientais, jų klausimų ir problemų sprendimas;
Nuolatinis bendravimas su rangovais ir pastatų administratoriais;
Dokumentacijos ruošimas ir koordinavimas;
Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Nuolatinis bendravimas su klientais, jų klausimų ir problemų sprendimas;
Nuolatinis bendravimas su rangovais ir pastatų administratoriais;
Dokumentacijos ruošimas ir koordinavimas;
Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai
Aukštasis (pageidautina statybos, nekilnojamojo turto, inžinerinis) išsilavinimas;
Gebėjimas skaityti ir suprasti brėžinius;
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Geri organizaciniai, valdymo įgūdžiai;
Kompiuterinis raštingumas – Excel, Powerpoint, Word.
Iniciatyvumas, noras mokytis ir tobulėti;
Sugebėjimas dirbti komandoje;
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai:
Patirtis pastatų priežiūros ir/ar statybos srityse;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Jeigu esi be darbo patirties NT srityje, tačiau turi NORO ir ambicijų čia dirbti - atsiųsk savo CV, mes Tavo kandidatūrą svarstysime.
Įmonė siūlo
Darbui reikalingas priemones;
Motyvacines priemones;
Galimybę dirbti įmonėje, kuri turi geriausią reputaciją Nekilnojamojo turto plėtotojų rinkoje, kuri vertina ir savo darbuotojus ir klientus, kurios pastatyti namai yra patys kokybiškiausi;
Ar tai Tau svarbu ir įdomu? Jei taip, laukiame Tavęs mūsų kolektyve!
Motyvacines priemones;
Galimybę dirbti įmonėje, kuri turi geriausią reputaciją Nekilnojamojo turto plėtotojų rinkoje, kuri vertina ir savo darbuotojus ir klientus, kurios pastatyti namai yra patys kokybiškiausi;
Ar tai Tau svarbu ir įdomu? Jei taip, laukiame Tavęs mūsų kolektyve!