Telefonu ir el. paštu konsultuoti naujus verslo klientus apie mūsų teikiamas paslaugas.
Telefonu ir el. paštu konsultuoti esamus verslo klientus sutarčių ir mokėjimų klausimais, pristatyti naujas paslaugas, administruoti vėluojančius klientus.
Rengti pasiūlymus, kreditų sutartis ir kitus dokumentus.
Prisidėti prie procesų ir produktų vystymo bei paslaugų tobulinimo.
Visapusiškai rūpintis gera klientų patirtimi naudojantis „Noviti Finance“ paslaugomis.
Reikalavimai
Pardavimų ir klientų aptarnavimo patirtis telefonu (privaloma).
Patirtis dirbant MS Office programomis ir CRM sistemomis (privaloma).
Komunikabilumas.
Organizuotumas ir pastabumas detalėms.
Iniciatyvumas ir noras mokytis.
Puikiai mokėti raštu ir žodžiu bent vieną papildomą kalbą: anglų, rusų arba latvių.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą inovatyvioje įmonėje, kur turėsite erdvės tobulėti ir semtis patirties iš patyrusios komandos.
Startuolišką darbo kultūrą.
Prisidėti prie įmonės augimo Lietuvos ir Latvijos rinkose.
Draugišką ir laisvą darbo aplinką nedidelėje komandoje.
Modernų biurą Vilniaus centre.
Parkavimo vietą.
Profesinio tobulėjimo mokymus.
Sporto klubą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.