Mūsų klientė – įmonių grupė, vystanti prekybinę ir investicinių paslaugų veiklas.
Siūlomo darbo pobūdis
Kelių susijusių veiklų įmonių biuro veiklos administravimas, sklandaus kasdieninio biuro darbo, įvaizdžio stiprinimo ir organizacinių klausimų sprendimo užtikrinimas; vidinių procesų ir tvarkų tobulinimas, apimant biuro veiklą ir vidinę komunikaciją, informacijos srautų paskirstymas įmonėje, dokumentų rengimas ir valdymas, pagalba vadovui prie projektų valdymo; renginių organizavimas, bendravimas su partneriais ir tiekėjais ir kt.
Privalumai
Savarankišką, atsakingą darbą dinamiškoje kompanijoje, konkurencingą atlyginimą, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1000 - 1500 €.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.