Darbo aprašymas
• Klientų aptarnavimas telefonu ir elektroniniu paštu;
• Įvykių registravimas telefonu;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais;
• Klientų elektroninės dokumentacijos (žalų bylų) tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.
• Įvykių registravimas telefonu;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais;
• Klientų elektroninės dokumentacijos (žalų bylų) tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
• Optimizmas, iniciatyvumas, aktyvumas;
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Vidinė motyvacija tobulėti ir mokytis.
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
• Optimizmas, iniciatyvumas, aktyvumas;
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Vidinė motyvacija tobulėti ir mokytis.
Įmonė siūlo
• Atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
• Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
• Darbo užmokestį, atitinkantį kompetenciją.
• Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
• Darbo užmokestį, atitinkantį kompetenciją.