2022-07-29 11:26:48

Ofiso ir personalo administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
910 - 1250 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Įmonės vidaus dokumentų ruošimas bei administravimas, skambučių priėmimas, informacijos teikimas, korespondencijos tikrinimas ir paskirstymas, kanceliarijos priemonių užsakymas ir kontrolė, svečių pasitikimas, bendradarbiavimas su buhalterija, personalo klausimų koordinavimas, įvairios informacijos paieška bei sisteminimas, administracinių patalpų priežiūra bei administravimas, pagalba vadovui ir kitiems biuro darbuotojams. Kiti administraciniai darbai.

Reikalavimai

Privalumas būtų panašaus darbo patirtis. Puikūs raštvedybos įgūdžiai, kompiuterinis raštingumas įgudusio vartotojo lygiu, laisva anglų kalba (rusų, ispanų kalbos mokėjimas būtų privalumas), pareigingumas, kruopštumas, reiklumas sau ir kitiems, iniciatyvumas, gebėjimas savarankiškai atlikti pavestas užduotis, gebėjimas savarankiškai parinkti alternatyvas ir jas pateikti vadovybei, gebėjimas dirbti su didelės apimties informacija. Įdarbinimas nuo 2018.09.01

Įmonė siūlo

Įdomų, dinamišką ir labai atsakingą darbą, vertingą patirtį ir tobulėjimo perspektyvas administravimo, personalo vadybos srityse. Konkurencingą atlyginimą (derybų klausimas), socialines garantijas.
Numatomas maitinimas darbo metu.