2022-07-29 11:26:48

Techninio aptarnavimo grupės vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Skyriaus, atsakingo už klientų techninį aptarnavimą ir palaikymą, operatyvų teisingos informacijos klientui suteikimą, incidentų registraciją ir pan. darbo organizavimas, kontrolė, KPI nustatymas;
Užklausų priėmimas, registravimas, skirstymas, jų stebėjimas ir kontrolė;
Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais, partneriais;
Dokumentų tvarkymas.

Reikalavimai

Panašaus darbo patirtis;
Techninių apsaugos sistemų išmanymas;
Aukštasis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Darbštumas, atsakingumas, sugebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje;
Orientacija į rezultatą;
Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

Patrauklų atlyginimą ir nuo darbo rezultatų priklausančius priedus;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Įdomų ir atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
Galimybę realizuoti savo žinias, patirtį ir idėjas;
Karjeros galimybes.