2022-07-29 11:26:48

IT pagalbos specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
2150 - 2490 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
  • Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
  • Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
  • Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas, konfigūravimas ir įrengimas
  • Sistemos prieigos leidimų kūrimas
  • Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
  • IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė

Reikalavimai

  • Aukštesnysis išsilavinimas
  • Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis - privalumas
  • Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
  • Puikios anglų kalbos žinios
  • Windows, MacOS ir iOS platformų išmanymas
  • ITIL sertifikatas - privalumas
  • Mažmeninės prekybos procesų bei technologijų išmanymas - privalumas
  • Pozityvi komunikacija su vartotojais

Įmonė siūlo

  • Privatų sveikatos draudimą
  • Hibridinį darbo modelį
  • 300 eurų kompensaciją namų biuro baldams įsigyti
  • Lankstų darbo dienos pradžios laiką
  • Biure įrengtą treniruoklių salę, jogos bei TRX užsiėmimus
  • Šviežių vaisių pirmadienius, gaiviuosius ir karštuosius gėrimus biure
  • Anglų ir vokiečių kalbų kursus, bendrųjų kompetencijų ir profesinius mokymus
  • Karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
  • Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams bei jų vaikams
  • Nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais