Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas, konfigūravimas ir įrengimas
Sistemos prieigos leidimų kūrimas
Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė
Reikalavimai
Aukštesnysis išsilavinimas
Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis - privalumas
Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
Puikios anglų kalbos žinios
Windows, MacOS ir iOS platformų išmanymas
ITIL sertifikatas - privalumas
Mažmeninės prekybos procesų bei technologijų išmanymas - privalumas
Pozityvi komunikacija su vartotojais
Įmonė siūlo
Privatų sveikatos draudimą
Hibridinį darbo modelį
300 eurų kompensaciją namų biuro baldams įsigyti
Lankstų darbo dienos pradžios laiką
Biure įrengtą treniruoklių salę, jogos bei TRX užsiėmimus
Šviežių vaisių pirmadienius, gaiviuosius ir karštuosius gėrimus biure
Anglų ir vokiečių kalbų kursus, bendrųjų kompetencijų ir profesinius mokymus
Karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams bei jų vaikams
Nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.