Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Skambučių centro skyrius
Darbo pobūdis:
• Kokybiškas klientų aptarnavimas telefonu bei informacijos apie įmonės teikiamas paslaugas suteikimas;
• Aktyvūs pardavimai telefonu esamiems klientams;
• Iškeltų pardavimo tikslų siekimas.
Reikalavimai
• Orientaciją į rezultatą;
• Geri derybų ir bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas ir gebėjimas planuoti savo darbo laiką;
• Rusų kalbos žinios;
• Aktyvių pardavimų ar pardavimo telefonu patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį; tarptautinės įmonės socialines garantijas; geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones.
Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Jaunesnysis (-ioji) pardavimo telefonu vadybininkas (-ė) Vilnius" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!