Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Skambučių centro skyrius
Darbo pobūdis:
• Kokybiškas klientų aptarnavimas telefonu bei informacijos apie įmonės teikiamas paslaugas suteikimas;
• Aktyvūs pardavimai telefonu esamiems klientams;
• Iškeltų pardavimo tikslų siekimas.
Reikalavimai
• Orientaciją į rezultatą;
• Geri derybų ir bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas ir gebėjimas planuoti savo darbo laiką;
• Rusų kalbos žinios;
• Aktyvių pardavimų ar pardavimo telefonu patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį; tarptautinės įmonės socialines garantijas; geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones.
Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Jaunesnysis (-ioji) pardavimo telefonu vadybininkas (-ė) Vilnius" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.