-Gerų santykių su klientais užmezgimas ir palaikymas;
-klientų konsultavimas bei aptarnavimas telefonu ir el. paštu;
-tikslios informacijos apie produktus ir paslaugas teikimas telefonu esamiems
ir potencialiems klientams;
-pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo teikimas;
-gero bendrovės įvaizdžio formavimas;
Reikalavimai
-Puikūs bendravimo bei darbo kompiuteriu įgūdžiai - teks nemažai bendrauti
su klientais bei pildyti su klientais susijusią informaciją kompiuterinėse
sistemose;
-taisyklinga lietuvių ir rusų kalba žodžiu ir raštu-būtina, geros anglų kalbos žinios, lenkų kalba būtų privalumas;
-stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą;
-noras ir gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai;
-atsakingumas, iniciatyvumas ir pozityvus požiūris;
-darbo patirtis transporto, ekspedicijos arba logistikos sektoriuje būtų
privalumas;
Įmonė siūlo
-Darbą tarptautinėje bendrovėje ir karjeros galimybes;
-5 dienų darbo savaitę be viršvalandžių;
-pietus darbo dienomis įmonės sąskaita;
-fiksuotą atlyginimą + premiją, priklausančią nuo pasiektų rezultatų (premija
mokama po 3 mėn.);
-nuolatinius mokymus ir kursus;
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.