2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas - (ė)

CVMarket.lt klientas
800 - 1500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

-Gerų santykių su klientais užmezgimas ir palaikymas;
-klientų konsultavimas bei aptarnavimas telefonu ir el. paštu;
-tikslios informacijos apie produktus ir paslaugas teikimas telefonu esamiems
ir potencialiems klientams;
-pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo teikimas;
-gero bendrovės įvaizdžio formavimas;

Reikalavimai

-Puikūs bendravimo bei darbo kompiuteriu įgūdžiai - teks nemažai bendrauti
su klientais bei pildyti su klientais susijusią informaciją kompiuterinėse
sistemose;
-taisyklinga lietuvių ir rusų kalba žodžiu ir raštu-būtina, geros anglų kalbos žinios, lenkų kalba būtų privalumas;
-stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą;
-noras ir gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai;
-atsakingumas, iniciatyvumas ir pozityvus požiūris;
-darbo patirtis transporto, ekspedicijos arba logistikos sektoriuje būtų
privalumas;

Įmonė siūlo

-Darbą tarptautinėje bendrovėje ir karjeros galimybes;
-5 dienų darbo savaitę be viršvalandžių;
-pietus darbo dienomis įmonės sąskaita;
-fiksuotą atlyginimą + premiją, priklausančią nuo pasiektų rezultatų (premija
mokama po 3 mėn.);
-nuolatinius mokymus ir kursus;