- Teikti informaciją klientams, skambinantiems informaciniais telefonais („Viena sąskaita“, vienas iš mobilaus ryšio operatorių ir pan.);
- Priimti paslaugų užsakymus;
- Parduoti paslaugas/produktus skambinantiems klientams.
Reikalavimai
- Taisyklinga lietuvių kalba;
- Gebėjimas dirbti pagrindinėmis kompiuterio programomis;
- Greita orientacija;
- Noras mokytis ir tobulėti;
- Paslaugumas ir pagarba klientams bei kolegoms.
Privalumas:
- Darbo patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse;
- Anglų/rusų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
- Darbą kintančiu grafiku, kuris leis derinti darbą su studijomis ar kitais užsiėmimais;
- Žengti tvirtą žingsnį, siekiant karjeros „Teo“ įmonių grupėje;
- Motyvuojančią priedų sistemą;
- Nuolatinį ugdymą;
- Draugiškus ir palaikančius kolegas;
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų visą parą visame pasaulyje;
- Papildomą sveikatos draudimą lojaliausiems darbuotojams.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!