- Teikti informaciją klientams, skambinantiems informaciniais telefonais („Viena sąskaita“, vienas iš mobilaus ryšio operatorių ir pan.);
- Priimti paslaugų užsakymus;
- Parduoti paslaugas/produktus skambinantiems klientams.
Reikalavimai
- Taisyklinga lietuvių kalba;
- Gebėjimas dirbti pagrindinėmis kompiuterio programomis;
- Greita orientacija;
- Noras mokytis ir tobulėti;
- Paslaugumas ir pagarba klientams bei kolegoms.
Privalumas:
- Darbo patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse;
- Anglų/rusų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
- Darbą kintančiu grafiku, kuris leis derinti darbą su studijomis ar kitais užsiėmimais;
- Žengti tvirtą žingsnį, siekiant karjeros „Teo“ įmonių grupėje;
- Motyvuojančią priedų sistemą;
- Nuolatinį ugdymą;
- Draugiškus ir palaikančius kolegas;
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų visą parą visame pasaulyje;
- Papildomą sveikatos draudimą lojaliausiems darbuotojams.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.